Ik kan niet inloggen in de app. Wat moet ik doen?

Modified on Tue, 25 Jun at 12:07 PM

Log je voor de eerste keer in? Dan moet je eerst een wachtwoord instellen via het Mijn Eliza. In de factuur e-mail die jij na het maken van een boeking ontvangt, staan instructies voor het aanmaken van een wachtwoord.


Ben jij jouw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Ben je je wachtwoord vergeten’ in de app. Na het invullen van je e-mailadres en boekingsnummer, ontvang je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.


 Wanneer het aanmaken van een (nieuw) wachtwoord niet lukt, neem dan contact met ons op.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +3238081067. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.