Kunnen alle reizigers apart betalen?

Modified on Wed, 13 Sep, 2023 at 1:31 PM

Dit is mogelijk. Alle reizigers kunnen apart een bedrag aan Eliza overmaken.
Het is noodzakelijk dat in de omschrijving van de betaling het boekingsnummer wordt vermeld. Zo weet de afdeling Administratie bij welke boeking de betaling hoort.

Als de betaling verwerkt is in de boeking, dan wordt er naar de hoofdboeker een bevestiging per mail verzonden. Ook kan de hoofdboeker dit zien in Mijn Eliza onder het kopje 'betaling'.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +3238081067. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.