De autoverhuurder houdt jouw vluchttijden in de gaten en zorgt dat er altijd iemand aanwezig is. ook wanneer je aankomt buiten openingstijden.
Heeft jouw vlucht vertraging en haal je daarom later de auto op? Wanneer je vluchten bij ons hebt geboekt, kan de lokale autoverhuurder het zien als er vertraging is. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken. Heb je meer dan 2 uur vertraging? Dan is het toch verstandig om telefonisch contact op te nemen met het noodnummer van Sunny Cars. Dit noodnummer kun je rechts bovenaan terugvinden in het groene vak op de autohuurvoucher.
Het inleveren buiten openingstijden is vaak geen probleem. In veel gevallen gaat het inleveren buiten openingstijden via een Keybox. Je parkeert de huurauto dan op de parkeerplaats van de verhuurder en legt de sleutels in een beveiligde brievenbus. Mocht jouw huurauto volgens de autohuurvoucher ingeleverd moeten worden buiten kantoortijden dan staat er vermeld wat je in dit soort gevallen moet doen. Staat dit er niet? Neem dan contact met ons op.
Soms rekent de autoverhuurder extra kosten als je de huurauto ophaalt of terugbrengt buiten de normale openingstijden. Eliza was here vergoedt deze kosten. Bewaar altijd het bonnetje of je bankafschrift en neem contact met ons op via het contactformulier. Kies daarbij voor het onderwerp Klachten & Reviews – Autohuur (klacht).
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren