Waarom staat mijn voucher niet meer op mijn account?

Gewijzigd op 13 Sep 2023

Wanneer je een terugbetalingsverzoek gedaan hebt voor een voucher met een uitgiftedatum van 31-05-2020 of eerder, dan is jouw voucher uit jouw account gehaald. Dit heeft te maken met de voorbereidingen van jouw terugbetaalverzoek. De terugbetaling wordt binnen 12 maanden na de uitgiftedatum gedaan. 

Wanneer je voucher niet zichtbaar is en de uitgiftedatum van jouw voucher ligt na 31-05-2020, dan raden wij je aan om hiervoor contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen nakijken.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +3238081067. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-18:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-18:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.