De hoofdboeker kan een (deel)annulering doorgeven via Mijn Eliza. Annuleren is bij ons in dit soort gevallen altijd tegen kosten. De annuleringskosten kun je vervolgens claimen bij jouw verzekeraar. Onder de dekking van onze verzekering bij AXA krijg je de annuleringskosten dan vergoed. Bekijk hier alle voorwaarden.
Heb jij je verzekering ergens anders afgesloten? Check dan de dekking van jouw verzekering of deze kosten worden vergoed.
Let op: voor onze verzekeringen is het van belang dat je een Belgische zorgverzekering hebt. Ben je woonachtig in Nederland? Dan kun je geen verzekering (bij)boeken via Eliza was here België.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
- Ben ik verzekerd/kan ik mij verzekeren met betrekking tot het coronavirus?
- Ben ik verzekerd wanneer ik of mijn medereiziger voor vertrek positief test op corona?
- Ben ik verzekerd wanneer iemand ernstig ziek of overleden is door corona?
- Ben ik verzekerd als ik mijn vakantie moet annuleren omdat ik in quarantaine moet?
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3238081067. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.