Voor de vakantie
Wanneer jouw klacht betrekking heeft op Eliza was here of op het tot stand komen van de boeking, dan kun je deze bij ons indienen via ons contactformulier.
Na ontvangst van een klacht voor vertrek, versturen wij een ontvangstbevestiging met een behandelingstermijn van 1 dag. Afhankelijk van het type opmerking kan het voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben om een passende reactie te geven. In dit geval krijg je altijd binnen 2 weken na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons. Hierbij houden wij uiteraard rekening met jouw vertrekdatum.
Tijdens de vakantie
Er is geen reisleiding aanwezig op bestemming, maar onze Digital Guides zijn altijd bereikbaar! Jij kan erop rekenen dat wij er alles aan doen om jouw vakantie onvergetelijk en zorgeloos te maken. Toch kan het voorkomen dat jij een klacht hebt over de reis of ontevreden bent over jouw verblijf. Blijf daar niet mee rondlopen, maar meld dit direct bij de eigenaar van de accommodatie en/of bij de Digital Guide. De contactgegevens van de Digital Guide ontvang je uiterlijk 1 dag voor vertrek per WhatsApp of e-mail.
Na de vakantie
Wordt de klacht ter plaatse niet naar tevredenheid opgelost, dan kan jij uiterlijk binnen twee maanden na afloop van jouw vakantie de klacht schriftelijk met een toelichting indienen via ons contactformulier. Klachten die op bestemming niet zijn gemeld worden na thuiskomst niet in behandeling genomen.
Voor verdere informatie over reisvoorwaarden en je rechten als reiziger verwijzen wij je naar de Algemene en Bijzondere voorwaarden.
Is jouw klacht niet tot tevredenheid opgelost of is jou ter zake geen genoegdoening verschaft? Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. Je kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: https://consumentenombudsdienst.be/nl.
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3238081067. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.