Ik kan niet inloggen in de app. Wat moet ik doen?

Gewijzigd op Do, 5 Dec, 2024 om 5:44 PM

Log je voor de eerste keer in? Dan moet je eerst een wachtwoord instellen via het Mijn Eliza. In de factuur e-mail die jij na het maken van een boeking ontvangt, staan instructies voor het aanmaken van een wachtwoord.


Ben jij jouw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Ben je je wachtwoord vergeten’ in de app. Na het invullen van je e-mailadres en boekingsnummer, ontvang je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.


 Wanneer het aanmaken van een (nieuw) wachtwoord niet lukt, neem dan contact met ons op.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen