Waarom moet ik mijn kenteken doorgeven na het boeken van mijn parkeerplaats?

Gewijzigd op Di, 23 Dec om 12:36 PM

Voor sommige parkeerplaatsen en bij gebruik van de Valet-service is het nodig om je kenteken vooraf te registreren. Dit komt doordat de slagboom werkt via automatische kentekenherkenning (ANPR). Je ontvangt hierover een e-mail 1 dag na het maken van je boeking, waarin je eenvoudig je kenteken kunt doorgeven of aanpassen. Heb je dit niet gedaan, dan kan het systeem je auto mogelijk niet herkennen bij aankomst.


Goed om te weten: je ontvangt geen QR-code, omdat je kenteken automatisch wordt gescand bij het inrijden.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen