Flexibele vluchten
Hoe maak ik een stoelreservering?
1. Ga naar de Selfservice van Transavia
2. Vul jouw boekingsnummer in van Eliza (flexibele vlucht) of het PNR-nummer (niet-flexibele vlucht), de achternaam van de hoofdboeker en je vertrekdatum in
3. Kies in de selfservice voor 'reserveer een stoel' en doorloop de stappen
4. Betaal de stoelreservering direct aan Transavia. Vanuit Transavia ontvang je een bevestiging van de stoelreservering per mail.
Tijdens het maken van een stoelreservering zie je een overzicht met zitplaatsen. Je ziet meteen welke stoelen nog beschikbaar zijn en welke stoelen de standaard of extra beenruimte hebben.
Helaas is het niet voor alle reizigers mogelijk om een stoelreservering te maken. Zo is een stoelreservering is niet mogelijk voor:
- reizigers die rolstoel gebonden en geheel immobiel zijn
- reizigers die extra zuurstof aan boord nodig hebben
- reizigers die een huisdier in de cabine meenemen
- alleenreizende kinderen van 5 tot en met 11 jaar
- reisgezelschappen die groter zijn dan 9 personen
Bestaat jouw reisgeschap uit meer dan 9 personen? Neem voor een stoelreservering direct contact op met Transavia.
Houd er rekening mee dat een stoelreservering niet gelijk is aan online inchecken. Vanaf 30 uur tot vier uur voor vertrek kun je inchecken voor jouw vlucht met Transavia.
Let op: niet voor alle vluchten is het mogelijk om een stoelreservering te maken. Kijk op de selfservice van Transavia of het voor jouw vlucht mogelijk is. De stoelreservering wordt door Transavia verzorgd. Eliza heeft hier geen invloed op. Voor vragen over de door jouw gemaakte stoelreservering verwijzen wij je dan ook graag naar Transavia.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +3238081067. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.